Na wstępie dziękuje wszystkim za porady.
Dziś odbyłem drugą wizytę w salonie, tym raze z żoną. Po dłuższym oglądaniu stwierdziła że OII rzeczywiście jest ładniejsza, w środku jakby więcej miejsca, ale ona lepiej się czuje w OI, a poza tym OI ma wygodniejsze fotele (także odniosłem taki wrażenie). Po dodaniu różnicy w cenie wyszło że jednak będzie OI Tour Ice+.
Natomiast co do silnika który proponował bezduszny, to jednak pozostanę przy TDI, gdyż nie mam sportowego zacięcia podczas prowadzenia samochodu. :-)
Mam więc teraz kolejny zestaw pytań. Czy bardzo Wam doskwiera brak wycieraczki tylnej szyby (oczywiściw w OI)? I drugie pytanie: czy "pakiet na bezdroża" pogarsza wygląd samochodu ? (pytam ponieważ już drugi sprzedawca mi go odradza, pierwszy twierdził że podniesienie zawieszenia o 2cm + kawałek blachy pod silniekiem nie są warte 900PLN, a drugi że liftback z podniesionym zawieszenie wygląda bardzo brzydko).
Na koniec mam jeszcze mała dygresję odnośnie inforamcji przekazywanych przez sprzedawców. W pierwszym salonie w którym byłem usłyszałem że OI Tour Ice+ to wersja promocyjna (akcyjna) i nie można do niej dokupywać wyposażenia dodatkowego wymagającego wprowadzenia modyfikacji w samochodzie (np. nie da się dokupić wycieraczki szyby tylnej), co okazało się zwykłym kłamstwem. Kolejna "rewelacja" z tego samego samonu to to że OI jest dostępna tylko na zamówienie (czas oczekiwania 6-7 tyg.), co jest wynikiem polityki Skoda Auto Polska, która nie sprowadza tych aut "na zapas". (Od ręki można kupić tylko egzemplaż stojący aktualnie "w salonie").
eeee...... szkoda, nie przesadzaj. Nie miałem u siebie i nie mogę powiedzieć, że szyba się brudziła jakoś strasznie. Fakt, że miałem roletę i tak niewiele było przez nią widać :P
co się tyczy dodatkowego wypasu to tak może być i równierz co sie tyczy czasu oczekiwania to też najprawdopodobniej prawda , ewentualnie mogą Ci poszukać czegoś co stoi w polsce u innego dilera ale wiadomo ,najpierw chcą opchnąć to co mają bo rok sę kończy a auta na salonie są ich własnością / chyba sie nie mylę/.
eeee...... szkoda, nie przesadzaj. Nie miałem u siebie i nie mogę powiedzieć, że szyba się brudziła jakoś strasznie. Fakt, że miałem roletę i tak niewiele było przez nią widać :P
Jak masz parctronic to po cholere wycieraczka
no to moje zdanie po prostu, ja bez wycieraczki nie moge...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Ale tak nie jest. Byłem dziś u innego dilera i nie ma problemu z zamówieniem wycieraczki szyby tylnej, czy innych dodatków, trzeba jedynie odczekać swoje bo takie auto zgłaszają wtedy do produkcji.
żałuje że nie wziąłem wycieraczki bo woda na szybie przeszkadza w jeździe , co do pakietu po prawie 3 latach sami zrobiliśmy taką płytę pod silnik z aluminium nakładając ją na standardową plastikową i jest OK , więc radziłbym wziąść ten pakiet bo O1 jest nisko zawieszona i łatwo zostawić misę olejową na krawężniku .
Zamieszczone przez radekr
to jednak pozostanę przy TDI, gdyż nie mam sportowego zacięcia podczas prowadzenia samochodu
słuszny wybór z tym silnikiem też można poszaleć :wink: Pozdro
żałuje że nie wziąłem wycieraczki bo woda na szybie przeszkadza w jeździe , co do pakietu po prawie 3 latach sami zrobiliśmy taką płytę pod silnik z aluminium nakładając ją na standardową plastikową i jest OK , więc radziłbym wziąść ten pakiet bo O1 jest nisko zawieszona i łatwo zostawić misę olejową na krawężniku .
A no właśnie jeżdżąc OI swojego ojca już kiljka razy otarłem miską o krawężnik, i daltego mocno zastanawiam się nad tym pakietem.
leszekmw, Porownujac seryjna OII do serii OI to OII stoi wyzej. Jak oba maja pakiet na bezdroza to tez OII jest wyzej.
Jak to sie ma z RS-em nie wiem, ale obstawiam, ze zderzak bedzie na tej samej wysokosci, lub nawet wyzej.
Spytajcie Miska, czy jego Subarak tez ma zderzak przy ziemi, miska wadzi na kazdej studzience itd?? Bo mnie takie obnizanie wcale nie cieszy, lepiej miec sztywno a wyzej :diabelski_usmiech Chyba ze ktos autem nie jezdzi, a tylko na niego patrzy w garazu :roll:
Owszem miałem osłonę ale chyba w głównej mierze choniła silnik przed zanieczyszeniami niż zawdzeniem o studzienkę czy krawężnik. Jeżeli nie zjechałem z ubitek drogi nie miałem takich problemów, że o coś zaczepiałem.
Panowie, każdy ma oczy i jak widzi studzienkę mooocno wystającą to nie bierze jej między koła a omija, na krawężniki (nie mylić z tymi w mundurkach :diabelski_usmiech ) też nie wjeżdzamy z prędkościami kosmicznymi i nie centralnie ( bo już po zderzaku ) a pod kątem.
Podniesienie zawieszenia o kosmiczną wartość 2 cm :!: faktycznie da coś mocno znaczącego... bez przesady. Solidna aluminiowa, lekka osłona w zupełności wystarczy.
Nie wiem jak inni, ale ja nie zawadziłem miska ani razu.....
bezduszny, Nie zapominaj o jednej bardzo waznej sprawie. 1.8T jest ciutkę lżejszy, oraz miales zawias z RS-a, a nie bujadlo z TDI :idea: Bardzo wazna roznica.
Popatrz jak MisiekWAW ma zalozona oslone do tego obnizony zawias i kiedys wrzucal fote jak wyglada ta oslona od zalozenia do przegladu
Bo mnie takie obnizanie wcale nie cieszy, lepiej miec sztywno a wyzej :diabelski_usmiech Chyba ze ktos autem nie jezdzi, a tylko na niego patrzy w garazu :roll:[/quote]
Potwierdzam tą tezę O2 4x4 ma właśnie tak : jest wysoko i sztywno ponadto
pod silnikiem jest prawdziwie pancerna stalowa płyta z blachy chyba gr 3mm
ma to wszystko swoją masę ale z wjazdem w ,,trudny" teren nie ma strachu.
Komentarz